Ik wilde dit verhaal met je delen om te herhalen hoe belangrijk het is om je kinderen goed in de gaten te houden, vooral op drukke locaties. Dit gebeurde slechts een paar dagen geleden met een oude vriend van mij.
Vandaag probeerde een man die beweerde de grootvader van mijn zoon te zijn hem te ontvoeren van <bedrijfsnaam geredigeerd>. De man keek naar hem, leerde zijn naam en ging toen naar de receptie om hem op te halen. Een medewerker bracht mijn zoon naar voren. Gelukkig vertelde mijn zoon hen dat hij de man niet kende en weigerde met hem mee te gaan. Een moeder zag wat er gebeurde en wist dat er iets aan de hand was, waarschuwde mijn man en rende naar voren. In de opschudding verdween Adidas Zx 750 Uomo de man. Dit had heel slecht kunnen eindigen. Laat uw kinderen niet uit het zicht verdwijnen, vooral op plaatsen waar kinderen overal rondlopen. We zijn Nike Air Max 270 Mujer enorm dankbaar dat mijn zoon heeft gereageerd zoals hij en de moeder die mijn man heeft verteld. <bedrijfsnaam geredigeerd> krijgt morgen een bezoek van mij. Dit zou nooit meer mogen gebeuren.
Dit had heel slecht kunnen eindigen, maar gelukkig niet. De vraag die we onszelf zouden moeten stellen, is echter of wij als ouders voorbereid zijn op een dergelijke situatie en, nog belangrijker, dat we onze kinderen hebben voorbereid op hoe te reageren op een dergelijke situatie.
Jim Higley heeft vorig jaar enkele van deze tips op The Blog on the Huffinton Post gedeeld over hoe kinderen beschermd kunnen worden tegen ontvoerders. Ik heb de onderstaande tips opgenomen en het originele artikel kan hier worden bekeken.
De Adidas Nmd Damen Train Like a Tribute-training bestaat uit 12 stations, in de UXF Zone van NYSC. (UXF is eigenlijk hun versie van CrossFit.)
De super-buff trainer Nike Air Max Zero Dames Shayne Staley leidde ons door een warming-up van 4 minuten voordat we begonnen.
EN DAN BEGONNEN WIJ.
De training is een circuittraining met twaalf oefeningen, die elk een minuut worden gedaan.
Enkele oefeningen:
Katniss Killers: Lunges met een boog. Harder dan ze eruit zien.
Peacekeeper Battle Ropes: Die bigass-touwen daar neergooien. Heb je die ooit gebruikt ?? Nee? Ze zullen je in de maling nemen, beloof het.
Verlammende Fog Flips: Ik denk dat dit was toen we een medicijnbal pakten en op de grond sloegen. Deze worden verondersteld om "de mist na te bootsen die de tributen verlamt, en anderen moeten ze in veiligheid brengen."
Forcefield Planks: dit waren mijn favoriet! We deden een plank met één hand omhoog tegen de muur, en toen kwam de trainer naar me toe om me te vertellen dat ik ook het andere been moest optillen. Als Nike Air Presto Womens ik was gevallen, zou ik natuurlijk zijn gezapt door het krachtveld.
White Rose: verbeter de houding met de bovenste achterste rijen genoemd naar de boutonniere van president Snow. Deze werden gedaan met TRX-riemen, waarvan ik vergat dat ik soort van liefde.
Tsunami Row Machine: NBD, train gewoon voor ontsnappende vloedgolven op deze machine.
Quarter Quell Kettle Bell Swings: deze zijn om de last van de overwinnaars te "dragen" om te "onthouden wie de vijand is!"
We hebben de media-preview bijgewoond, maar dit is een gratis les (open voor zowel leden als niet-leden!) Die op maandag (13:30 uur) en vrijdag (middag) op de 62e en Broadway NYSC wordt gehouden voor de volgende maand of zo. Philly, Boston en D.C. - ze zullen het programma daar ook doen!
Ik heb CrossFit eens geprobeerd en vond het leuk, maar als dit is wat CrossFit Nike Air Max 90 Homme is (leuke, functionele fitness) ... nou, dan begrijp ik waarom iedereen de Kool-Aid nipt. Geweldig, nu heb ik nog een variabele in mijn Quest for Next Fitness Nike Air Max 90 Damen Challenge.