Het meest verrassende en blijvende patroon was een angst die ik ontwikkelde terwijl ik in mijn huis was. Eerst was het alleen toen ik alleen thuis was, maar het begon te sluipen in de tijd dat mijn vriend bij mij thuis was. Ik heb Nike Air Max 270 Femme altijd het gevoel gehad dat iemand in ons huis was en achter me zou komen. Ik heb nooit iets tegen iemand gezegd omdat ik me zo parano?de en belachelijk voelde omdat ik dit dacht. Het was pas kort geleden toen ik aan het piepen was, hoewel een deel van wat er gebeurde dat ik me realiseerde dat deze afwijkende angst een reactie was op de benadering van de mannen van achteren. Ook gebeurde het incident bijna net buiten mijn huis, wat hielp verklaren waarom mijn huis een onveilige ruimte begon te worden. Het was verbazingwekkend wat dit kleine besef deed om me vooruit te helpen!
Ik schrijf dit alles vanuit een meer gecentreerde ruimte dan toen het incident in eerste instantie plaatsvond. Toen ik mezelf toestemming gaf om te voelen wat er aankwam en niet meer tegen mezelf zei dat ik zwak of dramatisch was omdat ik bang was, kon ik een Nike Internationalist Herren deel van mijn kracht en kracht herwinnen. Ik weiger nog steeds iemand de mogelijkheid te geven mijn macht van mij te ontdoen, maar het kan veel tijd kosten om bedreigende incidenten voor ons te verwerken. En dat is honderd procent goed.
Mijn vriend MaryBeth heeft me meer dan 10 jaar geleden aan de heldere, grillige jurken voorgesteld toen ik op de universiteit zat, ze was net afgestudeerd aan Tulane en was veel te cool voor mij. Ik wilde bij haar en haar vrienden blijven, en ik kocht mijn eerste dienst en keek niet achterom. Ik heb daar zelfs een paar jaar geleden gesolliciteerd voor een baan. Het is niet gelukt, maar ik ben nu dol op mijn werk, dus het is prima.
Hoe dan ook, hoe meer ik over Lilly-jurken heb geschreven, hoe meer vragen ik van jullie heb gekregen (mijn vrienden snijden me ook als de resident Lilly fit-expert), Nike Free Rn Distance Femme dus ik dacht dat ik met je zou delen in de spirt van # NationalWearYourLillyDay
Laat me dit benadrukken dat ik over het algemeen mijn lichaam als curvy / atletisch beschouw. Zelfs bij kleinere maten heb ik nog steeds borsten en heupen, dus de meeste van mijn fitte noten zijn vanuit dat perspectief. Lengte: ik heb het geluk dat ik een gemiddelde 5'5 ben ', maar sommige van mijn langere vrienden klagen absoluut over de lengte. Als je langer bent en in een conservatiever kantoor werkt, zijn deze jurken misschien niet voor jou. Borst: Eerlijk gezegd denk ik dat deze jurken zijn gesneden voor jongere vrouwen, of vrouwen die niet zo rondborstig zijn. Ik ben in de afgelopen 10 jaar elke maat van 2 (ok, een keer) tot 12 geweest en de borst is altijd het moeilijkste onderdeel geweest Adidas Zx 750 Donna om te passen. De strapless jurken van Richelle zullen me Nike Air Pegasus 83 Femme nooit passen. Maag: sommige jurken passen veel strakker dan andere. Hoewel mooi, zal de Alexa High Collar-stijl (een van de recente basics) me nooit goed passen. Hetzelfde met de Cathy-shiftjurk.
Mijn bottom line: als je op zoek bent naar een iets meer vergevingsgezinde snit, hier zijn mijn huidige favorieten:
Ik zal ook toevoegen dat als je een van de LP4T-dingen in handen kunt krijgen, de verschuivingen echt genereus zijn gesneden EN een beetje spandex in hen bevatten.