Ken je die persoon die er altijd is om je een schop in de broek te geven als je rondloopt (soms letterlijk)? Dat is je runabler ... of je actieve rennervriend! Elke runabler houdt van wat ze doen + ze houden van het feit dat je lijdt omdat ze je in iets buitengewoons doms hebben gebracht. Laat ze dat recht verdienen!
Of je nu regelmatig met deze runabler van je rent of slechts af en toe incheckt met trailverhalen of trainingsupdates, gebruik hun motivatie in jouw voordeel! We zijn er allemaal geweest, lijden op het spoor + denken: "Hoe in godsnaam vond die idioot dit een goed idee?"Nike Air Max Zero Womens Oh ja, hij zou er 5 minuten over doen om die chique pees uit te rekken. Goed, dat zal ik doen! ". Zelfs als ze er niet zijn, maken ze je gek! Maar het wordt beter dan dat ... hoe zit het met die momenten Nike Air Max 90 Mujer waarop je vecht door een worsteling en dan een verbluffende top bereikt? Voor mij gaat mijn geest meteen naar “Ik kan niet wachten om haar hierover te vertellen! Het was zo slecht, maar toen werd het beter! Ik ben zo blij dat ik het opgezogen heb om door te gaan ... kijk hier, dit is ongelooflijk! ", Waardoor ik gek trots op mezelf ben omdat ik weet dat mijn runabler die rare, maniakische grijns krijgt zodra ik me dit verhaal herinner.
Het kwam bij me op toen ik het bericht van een collega-blogger las over hardlopen in Central Park in New York en bedacht hoe gelukkig ze waren om ergens spannend te rennen dat ook ik behoorlijk veel geluk heb gehad. Rennen in een stad is misschien niet ieders kopje thee, maar ik vind het leuk. Dus of je nu een Londenaar bent, een bezoeker of gewoon een dagdromer, ik deel enkele van mijn favoriete Nike Air Max 2016 Womens routes door Londen.
Deze 3-mijls route neemt ons mee langs de noord- en zuidoever van de Theems en langs een hele reeks bezienswaardigheden. De Houses of Parliament, de Big Ben, de London Eye, de Tate Modern liggen allemaal op de route, en terwijl je de Millennium-voetgangersbrug over de Tate oversteekt, krijg je een fantastisch uitzicht op St Paul's Cathederal en Tower Bridge. Het passeert ook een aantal stations, zodat u kunt beginnen en stoppen waar u maar wilt.
Nergens realiseer ik me hoe gelukkig ik ben om in Londen te leven alsof ik aan de rivier ben. Als ik langs al deze bezienswaardigheden ren, herinnert het me eraan kind te zijn en voor een dagje uit naar Londen te worden gebracht.
Vind jezelf een gekke runabler + vertrouw op hun vermogen om je ergens mee te praten ... gebruik dan die rare macht om de gek te houden. Nike Air Presto Femme Beter nog, draai dat rondrennen + geniet van elk moment dat ze te maken krijgen met een lange trail-venture vanwege de mogelijkheid die je hebt geboden!
Uiteindelijk vereist elk avontuur een gezonde dosis positiviteit + optimisme. Het meeste hiervan komt diep uit die walnoot in je schedel, een raar orgel dat ik niet echt begrijp. Sommige van deze motiverende mojo komen echter van degenen om je heen + de magische rijstkrispie trakteert je mee voor je avonturen langs de vuile linten van de wereld. Vertrouw niet alleen op uzelf om de mentaliteit te vinden die u op de been houdt, laat anderen u helpen!
Wanneer je een groep gekken vindt die dat vuur van spoorliefde in je aanmoedigen, hou je vast! Vind een manier om ze weer van je te laten houden! Neem top donuts mee, doe vrijwilligerswerk als eerbetoon wanneer iemand een pacer / crew Nike Air Max Zero Mujernodig heeft, neem ze op in je eigen avonturen ... laat je deel uitmaken van die community! Onderweg kom je misschien een ader van optimisme tegen waarvan je niet wist dat je die had weggestopt met die gemotiveerde hardloper die zich in je verbergt.