Hvad handler en "Om mig" side om? Det lyder som et sjovt spørgsmål p?en måde, ikke? Men p?trods af sin afskedigelse er det et vigtigt spørgsmål. Din "Om mig" side er Nike Air Max Jewell Femme en side, der handler om dig! Det er en mere personlig side med information end dine andre sider.
Siden "Om mig" skal bruges til at fortælle dine kunder og besøgende om, hvad du gør, og hvorfor du gør, hvad du gør. Dette er din chance for at Adidas Superstar Femme Blanche lade besøgende vide, hvad der motiverede dig til at starte din virksomhed, dele en hobby, der er speciel for dig, og bare lade dit publikum lære dig bedre at kende. Men hvad skal der inkluderes p?din "Om mig" -side? Der er ingen måde at oprette en "Om mig" -side. Men der er et par ting, som du normalt ser p?denne type sider. Nedenfor er en liste over nogle af de vigtigste koncepter at huske og inkluderer, Nike Air Max 2015 Damen som du måske vil medtage p?dine.
KEND din audiens. Inden du begynder at oprette din "Om mig" side, skal du analysere din målgruppe og tænke over, hvem du taler med. Husk, at du ikke prøver at appellere til alle, og at Adidas Tubular Mujer ikke alle vil kunne lide dig eller dit brand. S?fokuser bare p?det, du ved, at din målgruppe vil vide, og lav en liste over ting, der skal inkluderes.
BRUG UDTALELEDE SOM GODT FAKTA Der er tid til at fokusere p?fakta. Hvis du er udgiver af nyheder eller anden faktuel information, vil du primært inkludere fakta, som folk ønsker eller har brug for at vide. Men p?din "Om mig" -side kan du medtage din personlighed, nogle Nike Air Max 270 Womens meninger og andre ting, der appellerer til dit publikum.