We zitten midden in een volle zomer ... wat betekent dat velen van ons onze zomerse zomerjurkjes naar de voorkant van onze garderobe hebben getrokken. Zelfs als je geen gekleed persoon bent, weet je wanneer "zomerweer" aankomt, simpelweg omdat het je doet glimlachen terwijl je door de paden dartelt. Je sundress is misschien niet de beste trailrun-kledingoptie, Nike Air Max 2017 Mujer dus we zijn hier om de volgende beste optie te beoordelen - hardlooprokken!
Degenen onder ons die van hardlopen houden, proberen voor altijd andere mensen te overtuigen om ze te proberen. Persoonlijk graaf ik hardlooprokken omdat ik hiermee compressiebroeken kan dragen met een beetje extra dekking. Niet het feit dat ze gewoon leuk zijn om binnen te rennen.
Niet iedereen deelt deze vreugde voor het rennen in rokken, maar als je dat doet ... deze beoordeling is voor jou! Hieronder vind je informatie over zeven hardlooprokken die ik heb uitgezet op de paden van de Colorado Rockies. Ze worden allemaal beoordeeld op algehele functie, nauwkeurigheid van de maatvoering, comfort onderweg en andere voordelen.
Op het eerste gezicht trekt de Ultimate Direction Hydrolight-rok je aan met hydratatiezakken en een schattig zoomoogje. Functie en mode Nike Internationalist Mujer allemaal in één! De rok heeft drie gaaszakken aan de achterkant van de tailleband. De buitenste twee zakken zijn ontworpen om 300 ml waterflessen (meegeleverd met de rok) te dragen met een vouwsluiting, maar werkt ook uitstekend voor handschoenen, compacte regenjassen of voeding. De middelste zak heeft een klittenbandsluiting en is groot genoeg voor een paar snacks en / of een "standaardformaat" mobiele telefoon (ik heb een Pixel 3 van 5,5 "en past aan de bovenkant van de zak).
De rok heeft een nauwsluitende 5 ”binnenshort die op zijn plek blijft zitten tijdens je warming-up en tijdens je run blijft zitten. In de brede tailleband is een verborgen, stijf trekkoord ingebouwd. Dit is een essenti?le functie om te voorkomen dat de rok beweegt of stuitert wanneer de zakken vol zijn. Dit stijve trekkoord heeft echter wel invloed op de Adidas Superstar Mens maatvoering - neem zeker een maat groter, zelfs als u niet tussen maten meet. De rok is ontworpen om een ??baai te laten stuiteren, wat lijkt te hebben geresulteerd in een 'past kleine' maatsituatie.
Laten we eerlijk zijn, de geschiedenis heeft vrouwen niet tot succes gebracht op het gebied Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens van gelijkheid. En hoewel we de geschiedenis niet kunnen veranderen, kunnen we zeker de toekomst beheersen. Als we echt barrières willen wegnemen en kansen willen cre?ren, moeten we samenwerken. We moeten onze stemmen gebruiken en vertrouwen uitstralen. We moeten de waarden van kameraadschap en empowerment benutten om verouderde denkrichtingen te veranderen en oplossingen te cre?ren. We moeten een kracht, een beweging, een gemeenschap zijn. Als we samenwerken, is alles mogelijk.