Ze hebben ook een grote sweepstake opgezet die kansen biedt om een ??Ultimate Crossfit Experience, ASICS VIP-pakket, een reis naar Nieuw-Zeeland te winnen - wandelen, duiken, fietsen of ski?n. Het is behoorlijk belangrijk en ik vind het geweldig dat er voor elk wat wils is dat een actieve levensstijl wil leiden. Of het nu binnenshuis, buitenshuis, onder water of alle drie is - er is voor elk wat wils
En natuurlijk, met ingebouwde relaties, ben ik altijd op zoek naar manieren om iets terug te doen voor de gemeenschap. Ik heb het Nike Air Presto Damen geluk gehad om in de toekomst de mogelijkheid te krijgen om producten van Sport Chalet te ontvangen, maar NU heb ik de mogelijkheid om IETS AAN JE TE GEVEN! Twee winnaars worden gekozen om op 17 september een Sport Chalet-cadeaubon te ontvangen. Vul hieronder uw kans in om te winnen.
"Waarom moet het zo vroeg zijn?" Vroeg mijn vriendin Helen. Toen ze ermee had ingestemd om me de avond voor mijn race op te zetten en me dan naar de start te rijden, was ze zich er niet van bewust dat triatleten het feest graag zo vroeg beginnen. Ik maakte haar wakker om 6.30 uur en we waren binnen enkele minuten de deur uit, de snelweg af rennen om 7.30 uur. De zon was al uren op en het begon warm te worden.
De Grafman was mijn eerste kennismaking met twee dingen: een ‘strandstart’ en een Australische exit. Een Australische exit, ondanks dat het klinkt als de nieuwste trend in bikini waxen, betekent gewoon dat je het water uit moet en een marker moet rennen voordat je weer naar binnen gaat en een tweede ronde zwemt. Gelukkig had ik een paar weken eerder een Nike Air Max 95 Femme ongeplande praktijk gehad in het Stoke Newington-reservoir toen de veiligheidskayak zag dat ik de verkeerde kleurkap op had en moest ik de juiste uit de kleedkamers halen.
Ik stond op het ‘strand’ van het Grafham Water-reservoir en zag de eerste twee golven hun eerste ronde zwemmen. Toen klonk een hoorn en mijn golf stormde in de richting van het water, niemand van ons slaagde erin het te doen met de Baywatch-achtige gratie die we voor ogen hadden. Er waren meer zwemmers om me heen dan in de triatlon van vorige week, maar ik probeerde te ontspannen en niet in paniek te raken.
Toen we voor het einde van de eerste ronde teruggingen naar de kust, begonnen de snelle mannen uit de eerste golf me in te halen. "Geen paniek, ze weten wat ze doen", stelde ik mezelf gerust en ze kwamen zonder al te veel gedoe langs.
Terwijl ik uit het water Asics Gel Lyte 5 Donna strompelde naar de Australische uitgang, hoorde ik mijn moeder die met mijn vader was aangekomen, schreeuwen. Ik zwaaide en strompelde toen terug in het water voor de tweede ronde. Toen ik uitstapte, opstond en de toeschouwers zag, steeg mijn hartslag en moest ik mezelf weer kalmeren en de tweede helft ontspannen. Ironman UK in Bolton heeft een vergelijkbare uitgang tijdens het zwemmen, dus dit was een goede gewoonte.
Mijn waarneming ging een beetje rotzooi halverwege beide ronden, maar al snel keerde ik terug naar de uitgang en rende het water uit. Het zwemmen was voorbij, ik rende de korte afstand naar mijn fiets, zwaaide naar mijn vader en glimlachte toen de omroeper mijn naam driemaal zei, omdat hij zoveel gejuich kreeg van mijn kleine groep toeschouwers.
Ik had een paar dagen eerder naar de resultaten van 2013 voor deze race Nike Air Max 1 Femme gekeken. "Ik ga weer als laatste van de fiets af."
"Ik vind het heel cool dat je dit niet meer zegt over het zwemmen", antwoordde Katie. Ik zat in de overgang mijn sokken en fietsschoenen aan te trekken terwijl er nog steeds mensen uit het water kwamen. Het was best cool om te bedenken hoe ver ik was gekomen.