Nu je een beetje weet over de MCM, is het tijd om na te denken over training voor de marathon. U moet vroeg beginnen met trainen, omdat te hoge snelheden te snel en te snel lopen tot letsel kunnen leiden.
Zorg ervoor dat je een paar hardloopschoenen hebt om in te trainen. Als je de schoenen draait, gaan ze langer mee als je je trainingsplan doorwerkt. Als je een plek wilt om te beginnen, bekijk dan de beste Brooks hardloopschoenen. Brooks is een belangrijke sponsor van het evenement en hardlopers kunnen MCM-uitrusting en de nieuwste Brooks-producten kopen op de MCM Health & Fitness Expo op de Nike Air Force 1 Dames dagen voorafgaand aan de marathon.
Net toen alles bij elkaar kwam - mijn houding was positief, mijn trainingssessies gingen goed - lijkt ik mijn eerste hindernis te zijn tegengekomen. Mijn linkervoet doet pijn.
Mijn linkervoet is altijd de lastigste van de twee geweest en zou vaak een beetje knabbelen als ik probeerde met gekruiste benen te zitten. Sinds mijn 3,5-mijl run op zondag was het lastiger dan normaal. Het voelde goed tijdens de run, maar begon daarna een beetje te spelen. Het kwam tot het punt dat ik tijdens het winkelen in Sainsbury's post-run niet al mijn gewicht op mijn linkervoet kon plaatsen in bepaalde posities.
Sindsdien is het een beetje gekalmeerd, maar de pijn is er nog steeds. Ik heb ervoor gezorgd dat het vooral wanneer is
Speed ??Work is een ander belangrijk aspect van training voor een marathon. Tempo-runs Adidas Zx 750 Damen omvatten rennen van vier tot tien kilometer in een uitdagend tempo. Intervaltraining kan ook worden gedaan, dat is korte afstanden die in een sneller tempo worden uitgevoerd met joggen tussen deze uitbarstingen van snelheid.
Intervallen en snel werken helpen om je lichaam te trainen om te rennen als je moe bent - iets dat belangrijk is in een marathon.
Rust is een cruciaal onderdeel van je training omdat de spieren moeten herstellen en je lichaam goed moet genezen. Als je op rustdagen wilt blijven trainen, probeer dan cross-training. Dit kan alles zijn, van yoga, gewichtheffen, zwemmen of fietsen, maar zorg ervoor dat het minder stress op je lichaam heeft dan lange runs.
Heb je een kind dat ook wil rennen? De MCM Kids Run wordt tijdens het MCM-weekend gehouden op de parkeerplaats van het Pentagon North. Kinderen kunnen een mijl rennen Adidas Nmd Womens en entertainment, games, activiteiten en mascottes ervaren.
De Health & Fitness Expo wordt ook in hetzelfde weekend gehouden als de MCM. Nike Air Max 97 Dames Hier kunt u nieuwe oefeningsproducten ervaren, nieuwe technologie uitproberen en onderweg proeven van voedsel. Er zijn ook giveaways, gezondheidsonderzoeken en leveranciers die hun nieuwste producten aanbieden. MCM-kleding kan ook worden gekocht.